Рекомендації щодо організації педагогічної практики на період карантину


Максімова Л.Є., завідувач навчально-виробничої практики

Рекомендації  щодо організації педагогічної практики на період карантину
 Керівникам практики:
1. Визначити теми пробних уроків та занять (виховних заходів) для студентів згідно з індивідуальними планами проходження практики за формою:
Група
Прізвище та ініціали студента
Предмет
Тема
Керівник практики
Адреса електронного носія
2. У співпраці з керівниками груп довести їх та алгоритм відпрацювання і час консультацій до відома студентів.
3. Надати студентам консультації в дистанційному (телефонному або онлайн) режимі.
4.  Залучити до обговорення змісту конспектів студентів підгрупи.
5. Забезпечити керівництво самостійною роботою у ході практики.
6. Результати проведеної дистанційної роботи зафіксувати на електронних носіях (дати, висновки, оцінки) для подальшої звітності та обліку практики.
Викладачам педагогіки здійснити дистанційно профдіагностику студентів та надати консультації щодо професійного вдосконалення.
Класним керівникам проінформувати студентів з питань організації практики.

Студентам-практикантам («Пробні уроки та заняття» («Пробні уроки та заняття в школі)):
1. Взяти дистанційно консультацію у керівника практики.
2. Підготувати конспект пробного уроку (заняття) та надати його на електронну адресу керівнику практики на перевірку.
3. За результатами перевірки й повторної консультації  виправити недоліки та надіслати керівнику на затвердження.
4. Надати студентам підгрупи затверджений конспект для обговорення.
5. Зафіксувати висновок та оцінку.
6. Працювати над професійною самоосвітою, виконанням індивідуальних завдань, оформленням творчих проєктів (консультації дистанційно надають керівники практики), сформувати папку самостійної роботи в електронному вигляді, поділитися матеріалами із студентами групи.
Студентам-практикантам («Позакласна та позашкільна виховна робота («Практика з позакласної виховної роботи»)):
1.  Взяти дистанційно консультацію у керівника практики.
2. Підготувати 5 конспектів виховних заходів згідно з планом або на узгоджені з керівником теми.
3.  Надіслати їх керівнику практики (поетапно) на перевірку, взяти повторну консультацію до оформлення кожного конспекту.
4.  Виправити недоліки та надіслати уточнений варіант конспекту.
5. Надати студентам групи затверджений конспект для обговорення.
6. Зафіксувати висновок в облік проведеної роботи щоденника практики.
7. Підібрати методики для складання психолого-педагогічних характеристик на учня.
8. Працювати над професійною самоосвітою, виконанням індивідуальних завдань, оформленням творчих проєктів (консультації дистанційно надають керівники практики), сформувати папку самостійної роботи в електронному вигляді, поділитися матеріалами із студентами групи.

Орієнтовний зразок алгоритму відпрацювання

Рекомендована тематика виховних заходів
для розробки конспектів студентами 22 групи
на період карантину
керівник практики – Максімова Л.Є.

1.Життя та здоров’я людини – найцінніший скарб (година спілкування).
2.Коли ти вдома: безпека, розваги (практикум).
3.Вправи та заняття для всебічного розвитку (тренінг).
4.Корисне дозвілля (практикум).
5.Самоосвіта молодшого школяра (тренінг).
Рекомендована тематика матеріалів
для самостійної роботи студентів
1.Виховання в умовах Нової української школи.
2.Стратегії виховання.
3.Методики діагностичних досліджень дітей молодшого шкільного віку.
4. Професійна самоосвіта майбутнього вчителя.
5.Технології збереження власного здоров’я.
Студентам-практикантам
1.Взяти дистанційно консультацію у керівника практики.
2. Підготувати 5 конспектів виховних заходів згідно з планом або на узгоджені з керівником теми.
3.Надіслати їх керівнику практики (поетапно) на перевірку, взяти повторну консультацію до оформлення кожного конспекту.
4.Виправити недоліки та надіслати уточнений варіант конспекту.
5. Надати студентам групи затверджений конспект для обговорення.
6. Зафіксувати висновок в облік проведеної роботи щоденника практики.
7.Підібрати методики для складання психолого-педагогічних характеристик на учня.
8.Працювати над професійною самоосвітою, виконанням індивідуальних завдань, оформленням творчих проєктів (консультації дистанційно надають керівники практики), сформувати папку самостійної роботи в електронному вигляді, поділитися матеріалами із студентами групи.
Примітка:  Студентам, які готували конспекти за темами згідно плану, вони будуть зараховані після затвердження й опрацювання. У кого плану за певних причин немає, працює за рекомендованими.
Старості (відповідальній за практику) необхідно створити вайбер-групу для обговорення, долучивши всіх студентів і керівника.
Дистанційні індивідуальні й групові консультації щопонеділка й щочетверга з 12.00 до 14.00. Обговорення щовівторка з 9.00. до 13.00
Адреса: електронної пошти: litta.maksimova@ukr.net
Бережіть себе. Дбайте про майбутнє. #ЗАЛИШАЙСЯВДОМА

 Орієнтовний зразок алгоритму відпрацювання
Теми для підготовки пробних уроків і занять
для студентів 30 групи
керівник практики Максімова Л.Є.

Предмет: основи здоров’я.
Підручник «Основи здоров’я» 4 клас, автор О.В. Гнатюк
1. Лехман А. Безпека школяра. Правила поведінки під час масових шкільних заходів (с.100-104).
2.  Крецу Д. Вихід із непередбачуваних ситуацій поза межами домівки, школи (с.105-109).
3.    Ликова М. Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювальника (с.110-122).
4.      Лукашова І. Види перехресть. Рух майданами (с.123-125).
Предмет: Я у світі.
Підручник: Я у світі, 3 клас, автори Тягліна О.В., Іванова Г.Ж.
1.     Куцаєва Д.  Україна на карті світу (с.106-109).
2.     Лаврик А. Україна – європейська держава (с.110-113).
3.       Маєтна О. Різноманітність народів у світі (с.114-119).
4.      Олексієнко А. Вивчаємо різні країни й народи (с.120-125).
5.       Гошівська Д. Винаходи людства (с. 126-126).
Примітка: студенти, які взяли теми та консультацію у вчителя базового закладу, готують конспекти за ними.
Електронні версії підручників –  в Інтернет мережі.
Студентам-практикантам
7.        Взяти дистанційно консультацію у керівника практики.
8.  Підготувати конспект пробного уроку (заняття) та надати його на електронну адресу керівнику практики на перевірку.
9.     За результатами перевірки й повторної консультації  виправити недоліки та надіслати керівнику на затвердження.
10.     Надати студентам підгрупи затверджений конспект для обговорення.
11.     Зафіксувати висновок та оцінку.
12.     Працювати над професійною самоосвітою, виконанням індивідуальних завдань, оформленням творчих проєктів (консультації дистанційно надають керівники практики), сформувати папку самостійної роботи в електронному вигляді, поділитися матеріалами із студентами групи.
Дистанційні індивідуальні й групові консультації щосереди й щоп’ятниці з 10.00 до 12.00. Обговорення щосереди з 12.00 до 14.00.
Старості (відповідальній за практику) необхідно створити вайбер-групу для обговорення, долучивши визначених студентів і керівника.
Адреса: електронної пошти: litta.maksimova@ukr.net
Бережіть себе. Дбайте про майбутнє. #ЗАЛИШАЙСЯВДОМА

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Досвід проведення перших уроків студентами Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського

Якість практики – якість випускника