Педагогічний брифінг за наслідками проходження практики "Досвід, що надихає"
Як говорив Василь Сухомлинський “Педагогіка повинна ґрунтуватися на живій праці, на практичній діяльності, яка розвиває розум і серце”.
Студенти випускних курсів об'єднали творчі зусилля та провели педагогічний брифінг за наслідками проходження різних видів практики, а саме:
- здобувачі освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта 40 та 210 груп поділилися досвідом літньої педагогічної практики, що проходила в закладах дошкільної освіти.
Під час практики вони закріпили знання, здобуті в результаті вивчення теоретичних курсів з психології, педагогіки та фахових методик, а також сформували вміння і навички організації режимних процесів, різних видів діяльності дітей і занять з урахуванням вікових і індивідуальних особливостей; ознайомитися з умовами організації, планування та
керівництва роботою з дітьми у різновікових групах, дітьми, що мають особливі
освітні потреби. Студенти оволоділи основними методичними підходами до організації життєдіяльності дітей та навчилися застосовувати форми й методи роботи з дітьми дошкільного віку в літній оздоровчий період.
- Представники 41, 211 груп спеціальності 013 Початкова освіта та 43 групи 017 Фізична культура і спорт розповіли про особливості роботи в літніх оздоровчих таборах.
Практиканти організовували розважальну програму для дітей, сприяли їх особистісному розвитку, прагнули, щоб кожна дитина відчула себе важливою частиною колективу, навчилася
працювати в команді, розвивали лідерські якості та комунікативні здібності дітей.
Для цього використовували методи активного залучення дітей до спільної
діяльності, сприяли їх самовираженню через творчі завдання, намагалися створити
атмосферу взаємодопомоги та підтримки.
- Студенти 41 та 211 груп спеціальності 013 Початкова освіта з 02.09.2024 по 06.09.2024 спостерігали за навчально-виховною роботою вчителя класовода в перші дні дитини в школі. Вони зрозуміли важливість індивідуального підходу
та підтримки в перші дні навчання, в період адаптації. Практиканти підкреслили, що організація першого тижня мала
великий вплив на успішний старт навчального процесу для кожного першокласника.
Здобувачі освіти отримали не лише приємні емоції та спогади, але й збагатили свій досвід новими методичними підходами до організації життєдіяльності дітей в літніх оздоровчих таборах, формами й методами роботи з дітьми дошкільного віку в літній оздоровчий період та особливостями організації освітнього процесу в перший тиждень дитини в школі.
Коментарі
Дописати коментар