Педагогічний брифінг за наслідками проходження практики "Досвід, що надихає"

 Як говорив Василь Сухомлинський “Педагогіка повинна ґрунтуватися на живій праці, на практичній діяльності, яка розвиває розум і серце”.
 Студенти випускних курсів об'єднали творчі зусилля та провели педагогічний брифінг за наслідками проходження різних видів практики, а саме: 

- здобувачі освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта 40 та 210 груп поділилися досвідом літньої педагогічної практики, що проходила в закладах дошкільної освіти. 
 Під час практики вони закріпили знання, здобуті в результаті вивчення теоретичних курсів з психології, педагогіки та фахових методик, а також сформували вміння і навички організації режимних процесів, різних видів діяльності дітей і занять з урахуванням вікових і індивідуальних особливостей; ознайомитися з умовами організації, планування та керівництва роботою з дітьми у різновікових групах, дітьми, що мають особливі освітні потреби. Студенти оволоділи основними методичними підходами до організації життєдіяльності дітей та навчилися застосовувати форми й методи роботи з дітьми дошкільного віку в літній оздоровчий період.

- Представники 41, 211 груп спеціальності 013 Початкова освіта та 43 групи 017 Фізична культура і спорт розповіли про особливості роботи в літніх оздоровчих таборах. 
 Практиканти організовували розважальну програму для дітей, сприяли їх особистісному розвитку, прагнули, щоб кожна дитина відчула себе важливою частиною колективу, навчилася працювати в команді, розвивали лідерські якості та комунікативні здібності дітей. Для цього використовували методи активного залучення дітей до спільної діяльності, сприяли їх самовираженню через творчі завдання, намагалися створити атмосферу взаємодопомоги та підтримки.



- Студенти 41 та 211 груп спеціальності 013 Початкова освіта з 02.09.2024 по 06.09.2024 спостерігали за навчально-виховною роботою вчителя класовода в перші дні дитини в школі. Вони зрозуміли важливість індивідуального підходу та підтримки в перші дні навчання, в період адаптації. Практиканти підкреслили, що організація першого тижня мала великий вплив на успішний старт навчального процесу для кожного першокласника.

Здобувачі освіти отримали не лише приємні емоції та спогади, але й збагатили свій досвід новими методичними підходами до організації життєдіяльності дітей в літніх оздоровчих таборах, формами й методами роботи з дітьми дошкільного віку в літній оздоровчий період та особливостями організації освітнього процесу в перший тиждень дитини в школі.











Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Методичні рекомендації з практики «У дитячих оздоровчих таборах»

Презентація досвіду практичної підготовки здобувачів освіти 40 групи "Спостереження та пробна практика"

СИСТЕМА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ В ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ФАХОВОМУ КОЛЕДЖІ ІМЕНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО