25 лютого 2020 року представники КВНЗ «Олександрійський педагогічний коледж імені В.О.Сухомлинського» Бикова О.О., Максімова Л.Є. взяли участь у науково-практичному семінарі «Сучасна освіта та інклюзія: Україна – Польща», який відбувся в Кіровоградському інституті розвитку людини.



 Валентина Яківна Пупишева, директор Кіровоградського інституту розвитку людини; Ганна Віталіївна Давиденко, доктор педагогічних наук, професор, проректор Університету «Україна» з науки і міжнародних зв’язків; Ян Бронський, професор, віце-директор інституту навчальних досягнень Вищої Школи наук педагогічних (Польща); Олена Вікторівна Кравченко, кандидат філологічних наук, завідувач кафедри «Видавнича справа, документознавство та інформаційна діяльність» Кіровоградського інституту розвитку людини; Наталя Анатоліївна Сєдова, кандидат психологічних наук, начальник відділу науково-педагогічної роботи; Софія Мамчур, член студентського самоврядування, представили доповіді з проблем, що окреслює тема семінару. Вони підняли питання педагогічної інноватики та інклюзії, досвіду навчання студентів з особливими освітніми потребами як у Польщі, так і в Україні. Наголосили на важливості створення комфортних умов для навчання таких людей, необхідності їх психологічного, педагогічного, технічного, медикореабілітаційного, фізкультурно-спортивного та соціального супроводу. Учасники семінару поділилися досвідом розвитку творчих здібностей осіб з ОПП, їх працевлаштуванням, історіями успіху.
Кожен з нас усвідомлює, що бути толерантним, уважним, милосердним – це не складно. Кількість людей з ОПП, на жаль, зростає. Вони потребують підтримки, створення рівних можливостей для якісного життя. Тож протягнемо руку допомоги ближньому, подаруємо йому радість спілкування й доброту свого серця. 



 Учасники навчально-практичного семінару отримали сертифікати.


Завідувач навчально-виробничої практики Літта Максімова 



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Досвід проведення перших уроків студентами Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського

Якість практики – якість випускника