Початок професійного шляху: практика «Введення в спеціальність»

 У вересні 2025 року здобувачі освіти Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Дошкільна освіта», проходили педагогічну практику «Введення в спеціальність». Відповідно до плану студенти ознайомилися із законодавством України, що визначає систему дошкільної освіти, її принципи, роль вихователя в освітньому процесі; опрацювали програми розвитку дітей тощо.


Під керівництвом викладачів Новікової Оксани, Слободніченко Анастасії, Борищук Тетяни майбутні вихователі відвідали заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 39  (директор Стаднік Інна), де ознайомилися із роботою сучасного ЗДО, побачили показові заняття, мали можливість спостерігати за освітньою діяльністю дітей; Академію розвитку дитини «ВундерKIND» (засновниця Солов’ян Оксана), у якій дізналися про нестандартні підходи до навчання й виховання дітей раннього та дошкільного віку; КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Олександрійської міської ради» (директор Фотовенко Вікторія), працівники якого провели змістовні заняття, надали професійні поради, практичні рекомендації щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.


Практика «Введення в спеціальність» ‒ один із перших кроків студентів у майбутній професії, який закладає фундамент фахового світогляду й любові до дітей та обраної справи.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Методичні рекомендації з практики «У дитячих оздоровчих таборах»

Педагогічний брифінг за наслідками проходження практики "Досвід, що надихає"

Професійне партнерство з базовими закладами