ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА

Система профорієнтаційної роботи 

Мета профорієнтаційної роботи: якісне виконання регіонального замовлення на підготовку фахівців за галуззю знань 01 Освіта/Педагогіка зі спеціальностей: 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 017 Фізична культура і спорт.

Принципи профорієнтаційної роботи:

-    законності,  цілеспрямованості, систематичності;

-  формування професійних намірів підлітків та молоді щодо економічних потреб держави з урахуванням їх особистих уподобань, психолого-фізіологічних можливостей;

-     виховне та культурно-освітнє спрямування профорієнтаційної роботи;

-  єдність у взаємодії із закладами освіти, сім’ями, громадськими факторами;

-  пріоритетність державної політики в галузі освіти;

-   підняття престижу педагогічної професії;

-     задоволення потреб молоді у виборі професії.

 Шляхи профорієнтаційної роботи:

- взаємодія із департаментом освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації та управлінням освіти, науки, молоді та спорту Олександрійської міської ради;

- співпраця із відділами та секторами освіти  обласного підпорядкування;

-    робота із учнями закладів загальної середньої освіти м. Олександрія;

-   робота із випускниками шкіл сільської місцевості;

-  презентація подій, досягнень та освітніх можливостей педагогічного коледжу в засобах масової інформації, глобальній мережі Internet;

-  співробітництво з Олександрійським міськрайонним центром зайнятості;

-  зустрічі студентів коледжу з учнями закладів загальної середньої освіти за місцем проживання;

-   «Дні відкритих дверей»;

- взаємодія із громадськими організаціями: «Олександрійський спортивний клуб «Sparta-17», «Легкоатлетичний клуб «Олександрія»», «Дитячо-юнацький футбольний клуб «Аметист-2001»», патріотично-спортивний клуб «Захист», КЗ «Дитячо-юнацька спортивна школа № 2» Олександрійської міської ради, спортивний клуб «SportMax».

Суб’єкти профорієнтаційної роботи:

-                     працівники коледжу;

-                     студенти;

-                     батьки студентів;

-                     директори та вчителі ЗЗСО;

-                     випускники коледжу;

-                     учасники зльотів, конференцій тощо;

-                     тренери спортивних клубів і секцій;

-                     начальники відділів і секторів освіти.

Форми роботи профорієнтаційної роботи:

-  направлення листів у відділи та сектори освіти обласного підпорядкування;

- проведення челенджерів, флешмобів;

-  створення та оформлення рекламної продукції;

-  виготовлення буклетів інформаційного характеру;

-    створення та розповсюдження рекламних роликів;

- розклеювання оголошень, інформаційного наочно-агітаціного матеріалу, розповсюдження цих матеріалів у соціальних мережах;

-  оформлення виставок із презентаційними матеріалами;

-  створення візитівок спеціальностей;

-  підготовка та проведення концертної програми до «Дня відкритих дверей»;

-   оформлення студентського вісника профорієнтаційного характеру;

-   створення відеофільму аналогічного характеру;

- участь у проведенні «Дня відкритих дверей»;

-   зустрічі з випускниками ЗЗСО (9-11 класів);

-  колективні поїздки з метою профорієнтації;

- індивідуальні профорієнтаційні поїздки;

- розповсюдження матеріалів серед учнівської спільноти під час конференцій, зльотів, тренінгів, курсів тощо;

- розповсюдження матеріалів під час обласних, районних, міських змагань;

-   залучення випускників;

- роз’яснювальна та агітаційна робота з молоддю у телефонному режимі;

-  створення «Банку майбутніх вступників».





 

Популярні дописи з цього блогу

Методичні рекомендації з практики «У дитячих оздоровчих таборах»

Професійна підготовка сучасного вчителя з урахуванням запитів й інтересів студентів на заняттях з педагогіки

Вода – невід’ємна частина життя