ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА
Система профорієнтаційної роботи
Мета профорієнтаційної роботи: якісне виконання регіонального
замовлення на підготовку фахівців за галуззю знань 01 Освіта/Педагогіка зі спеціальностей:
012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 017 Фізична культура і спорт.
Принципи
профорієнтаційної роботи:
- законності, цілеспрямованості,
систематичності;
- формування професійних намірів підлітків та молоді щодо
економічних потреб держави з урахуванням їх особистих уподобань, психолого-фізіологічних
можливостей;
- виховне та культурно-освітнє спрямування
профорієнтаційної роботи;
- єдність у взаємодії із закладами освіти, сім’ями,
громадськими факторами;
- пріоритетність державної політики в галузі освіти;
- підняття престижу педагогічної професії;
- задоволення потреб молоді у виборі професії.
Шляхи профорієнтаційної роботи:
- взаємодія із департаментом освіти і науки Кіровоградської
обласної державної адміністрації та управлінням освіти, науки, молоді та спорту
Олександрійської міської ради;
- співпраця із відділами та секторами освіти обласного підпорядкування;
- робота із учнями закладів загальної середньої освіти
м. Олександрія;
- робота із випускниками шкіл сільської місцевості;
- презентація подій, досягнень та освітніх можливостей педагогічного
коледжу в засобах масової інформації, глобальній мережі Internet;
- співробітництво з Олександрійським міськрайонним центром
зайнятості;
- зустрічі студентів коледжу з учнями закладів загальної
середньої освіти за місцем проживання;
- «Дні відкритих дверей»;
- взаємодія із громадськими організаціями:
«Олександрійський спортивний клуб «Sparta-17», «Легкоатлетичний клуб «Олександрія»»,
«Дитячо-юнацький футбольний клуб «Аметист-2001»», патріотично-спортивний клуб
«Захист», КЗ «Дитячо-юнацька спортивна школа № 2» Олександрійської міської
ради, спортивний клуб «SportMax».
Суб’єкти профорієнтаційної роботи:
-
працівники коледжу;
-
студенти;
-
батьки студентів;
-
директори та вчителі ЗЗСО;
-
випускники коледжу;
-
учасники зльотів, конференцій
тощо;
-
тренери спортивних клубів і
секцій;
-
начальники відділів і секторів
освіти.
Форми роботи профорієнтаційної роботи:
- направлення листів у відділи та
сектори освіти обласного підпорядкування;
- проведення челенджерів,
флешмобів;
- створення та оформлення
рекламної продукції;
- виготовлення буклетів
інформаційного характеру;
- створення та розповсюдження
рекламних роликів;
- розклеювання оголошень,
інформаційного наочно-агітаціного матеріалу, розповсюдження цих матеріалів у
соціальних мережах;
- оформлення виставок із
презентаційними матеріалами;
- створення візитівок
спеціальностей;
- підготовка та проведення
концертної програми до «Дня відкритих дверей»;
- оформлення студентського
вісника профорієнтаційного характеру;
- створення відеофільму
аналогічного характеру;
- участь у проведенні «Дня
відкритих дверей»;
- зустрічі з випускниками ЗЗСО
(9-11 класів);
- колективні поїздки з метою
профорієнтації;
- індивідуальні профорієнтаційні
поїздки;
- розповсюдження матеріалів серед
учнівської спільноти під час конференцій, зльотів, тренінгів, курсів тощо;
- розповсюдження матеріалів під
час обласних, районних, міських змагань;
- залучення випускників;
- роз’яснювальна та агітаційна
робота з молоддю у телефонному режимі;
- створення «Банку майбутніх
вступників».